Projekt má pracovní název Kumo (japonský výraz pro mrak nebo pavouk). Jde o logický krok vzhledem k neúspěchu při vyjednávání akvizice Yahoo a faktu, že Microsoftu náleží podíl 8,5 % na US trhu (Google 63 %, Yahoo 21%).
Jak můžete vidět na obrázku, Kumo přichází s úplně odlišným frontendem než má Powerset, akvizice Microsoftu z 1.7.2008.
Co o Kumo víme? Moc ne.
Kumo nahradí Live.com.
Výsledky hledání názvu hudebního umělce jsou na obrázku rozděleny do několika kategorií - weby, texty skladeb, hudba, biografie.
Postranní panel umožňuje zobrazit pouze určitou kategorii, ukazuje příbuzná hledání a vaší historii.
Kumo by měl podle spekulací na twitteru zítra představit Steve Ballmer v rámci MVP summitu.
Enterprise searchMicrosoft se také pouští do oblasti enterprise search, což si může dovolit díky rok staré akvizici FAST Enterprise Search Platform.
A poslední novinka, od dubna se rozjede poskytování webových aplikací tvořících balík BPOS (Business Productivity Online Suite), prozatím jen pro firemní oblast. Integruje řešení Exchange Online, SharePoint Online, Office Live Meeting a Office Communications Online.
SaaS
Žádné komentáře:
Okomentovat